\\L Lover
D'owner!

Hello, I'm le Miss196 @ Nora Fifiey. Just be yourself :')




Entries About Linkies Stuff


Taggie Board!


Credits!

Template: Miss Squirrel
Big Helped: Nurul Atiqah


AKU BENCI HANG !

Photobucket
tadi kat sekolah riuh gila waktu kat surau. yeay ! aku menang ber-juta2, cey budget. 
tapi bila bukak ja fb , ada org kata kat aku and aku x TERIMA apa yg hg kata tu. hg paham dakk ?
sedap ja mulot hg nk kata cmtu ? awat ? hg ingat hg tu PERFECT sgt ka ? TINGGI sgt ka ?
hg x layak nak kata mcm tu kat aku, dan hg x layak nak kata kat org len jugakk.
weyy, ..... ! cermin lar diri hg tu duluu.. xkan umah hg xdak cermin, kalo xdak mehh aku tolong beli kt hg, dah miskin sgtt kan.
hg memang x serik2 kan, sebab tu la byk org x SUKA hg. perangai mcm ... jaa..
tolonglaa jgn buat org bencikan hg, baru2 nie hg dok jodohkan kawan aku pulakkk..
hg ingat naa, hg tu bukannya Allah, pandai2 ja nak jodoh2 kan orang..

ok lahh , xdak mood nak menaip dahh.. 

wahai _ _ _ _ _ _  _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  _ _ _ _ _ _ _ _ _  ! tudia, pnjgnya nama hg.. 
aku cuma nak kata satu ayat jaa, SESUNGGUHNYA AKU BENCI HANG ! :P