\\L Lover
D'owner!

Hello, I'm le Miss196 @ Nora Fifiey. Just be yourself :')




Entries About Linkies Stuff


Taggie Board!


Credits!

Template: Miss Squirrel
Big Helped: Nurul Atiqah



Photobucket
seronok kan kalau cuti-2 nie ada owg bawak kita pergi holidayy kat mana-2 tempat peranginan.. unfortunately, aku x mcm tu. boring gila dok umah sekarang. yang x bestnya x lama lagi kakak aku yang sorang nak pergi kayell jenguk tok aku balik Makkah.. lepas tu aku dgr pulak abg aku nak bawak pergi jalan-2 kat sanaa.. aku dgr pun mcm best. best lar sgt ken, ok fine aku x pergi sanaa.. 

benci benci benci ! its sokay. kalau nak pergi sgt, haaa pergilahh.. x payah balik siniii pung xpaaa... grrr , gramnyaa akuuu :( aku faham, haritu aku dah pergi dahh.. kali nie turn hiang pulakk.. 

btw, link dah bertukar nama.. hasrat dah lama nak tukar tapi xda idea nak letak hapa. okayy lahh, wa dah hilang mood nak bercerita..

wa chaow duloo ! BOYY ;(