\\L Lover
D'owner!

Hello, I'm le Miss196 @ Nora Fifiey. Just be yourself :')




Entries About Linkies Stuff


Taggie Board!


Credits!

Template: Miss Squirrel
Big Helped: Nurul Atiqah



Photobucket
Aku sedih la. Kawan-kawan aku nak pindah daripada SMKDSA. Kawan yang aku maksudkan itu ialah 
♥NADIA♥ . Arrr ! Setelah tiga tahun bersama, akhirnya berpisah jugak. Aku faham kalau dia nak pindah sebab family dia semua stay di Jitra, tapi kenapa dia tak tinggal jea di hostel ? Iliana pun sama, dia pun nak pindah jugakk. Iliana lagi jauh daripada Nadia, dia pergi Penang. Aduhh ! Walau macam mana aku dan kawan-kawan lain pujuk suruh stay SMKDSA, diorang akan tetap pergi. Yang penting aku nak mereka tahu bahawa AKU SAYANG kawan-kawan aku, termasuklah mereka berdua. Okay dah cukup !

Well, macam apa yang aku cakap/type kelmarin, hari nie kami form 4 student ada orientasi. Boring gilosss ! Tak best langsung tapi dapat jugak pendedahan tentang perkara baru yang akan aku/kami akan belajar nanti. Aku ada berita baikkkkk ! Nak tahu tak ? Aku dah pilih course, iaitu SCIENCE TULEN. Aku tahu akan kegilaan yang akan menimpa nanti, dan aku akan berusaha bersungguh-sungguh. Spm aku target dapat 8A, paling kurang la, kalau maksimumnya mestilah semua A kan.

Okay bye, #xda mood -.-