\\L Lover
D'owner!

Hello, I'm le Miss196 @ Nora Fifiey. Just be yourself :')




Entries About Linkies Stuff


Taggie Board!


Credits!

Template: Miss Squirrel
Big Helped: Nurul Atiqah


: pergi :

Photobucket

\\Bismillahirahmanirahim//...
Esok sekolah sudaa.. (: Syiokk giloss pergi sekolahh.. HomeWork bertimbun-2, seriously bestt weyy -.- Okay, hari Jumaat malam abang aku yang sorang tu dah pergiii memulakan tugasnya sebagai seorang guru di N9. And kebetulan abang aku nama SHAKIR, pemain bolasepak N9 pun ada nama mcm abang aku iaitu yang memakai jersey no. 21. Tapi muka tak sama ahh ken. Sedihh jugok la bila berjauhan dgn dia sebab dia belajar ritu pung dekat IPG PERLIS jea. Now bila dia pergi sana, sunyi gilaaa umahh aku. Tapi sokaylah, dia pergi buat benda baik kat sana, and aku cuma tunggu RM200.00 masuk je. Nak tahu tak sebab apa? PMR haritu kan aku dpt 8A n dia dah terlanjur buburkan nasi janji macam tu kat aku. Aku terima laa ken, dah rezeki nak wat acana.. :)


Buat sesiapa yang "BORING" bolehlah [CLICK HERE] . I have try thiss. --' Kboi :*