\\L Lover
D'owner!

Hello, I'm le Miss196 @ Nora Fifiey. Just be yourself :')




Entries About Linkies Stuff


Taggie Board!


Credits!

Template: Miss Squirrel
Big Helped: Nurul Atiqah


-.-

Photobucket

olla ! ya allah, kenapa lah aku jadi jeolous nie ? wae ? tak tahu kenapa, bila tgk drg mcm tu, perasaan cemburu tu timbul sendiri. ok, aku akan cuba kawal semua tu.

tak bagus jeolous2 nie, kalau nak jeolous pun jeolous sbb kwan dpt markah exam lebih drpd diri sndri boleh r. kalau kes tu, mmg aku tak dapat nak nafikan lagi. siapa tak jeolous oiii..

yesterday, exam modern mathematics.. senang sgt2 .. faham faham la eih, awats cegu buat mcm nie!! relax la nie bru exam awal tahun, knp buat soalan payah sgt ?

kalau mod math sePAYAH ini, soalan ADD MATH apa lagii. adoiiii... aku kalau buat exercise add math x tgk eg mmg x bolehh.. cemana nak jawab exam nie (:

entah la nanti waktu exam mcm mana.. unpredictable. tapi takpa aku akan cuba usahakan jugak supaya aku faham semua apa yg sir LLC teach dlm class.

okay, end for examm ;)


sesiapa yg belum tahu mcm mana muka owner blog nie, haa nie laa..
i'm not cutee. nak buuu ?? silaaaa

kay, tu waktu aku nak g c-mart.. actually aku jarang ambil pic sndri.. perlu kew bgtahu ? k takpayahh..

aaaaaaaaaaaa! no idea what to story to all of you. if you have any question, u can directly ask at the cbox. don't ask weird question yeaa. kbye. 

~no more jeolous Norafifi~

usah peduli pada orang yang merajuk pada benda yang tak wajar 





Labels: