\\L Lover
D'owner!

Hello, I'm le Miss196 @ Nora Fifiey. Just be yourself :')




Entries About Linkies Stuff


Taggie Board!


Credits!

Template: Miss Squirrel
Big Helped: Nurul Atiqah


hm

Photobucket
hye ! U know what ? Today is Sunday. lol. itupun x tahu ke. kkk.. harini ialah Hari Hw Sedunia bagi aku. because of perangai aku yg suka buat hw hari Ahad, even hari Sabtu ada aku x buat pun.. Contohilah saya yaa ! Nescaya rosaklah masa depan korang. Gila byk keja rumah yg cegu bagi, krngn bm, eng, then nota bio lagi, kimia la. adoii, jakgi la aku buat semua nie. Insyaallah sempat kot*

Tadaa ! Blog ku berwajah baru ! Cute tak? Ckap ya cepat!!! lol. joke Takpa, asalkan memuaskan hati aku sudah lar. Lgipun aku buat semua tu sbb aku BORING ! hari2 aku boring, takdanya hari yg aku tak boring. Sampai kwn2 aku pun boring sbb aku asyik dok kata boring. Dah boring nak wat cana.. And skrg nie di tgh2 boring, tetiba rindu dkt kwn lama.. aaaaa!!! bila kita boleh jumpa eihh? seriously, deadly miss all of u.. *sorry, eng salah..

also, YEAY ! next week ada hari anugerah kecemerlangan, boleh jumpa kwn2 yg dah pindah
nadia, iliana, shuhadha', izzat, aliana, arifah, lissa
 rindu nak bergosip dgn ampa semua .. kay, takpaa, 4 hari je lagii.. sabarlah wahai fifi.. huh! lega sikitt, dah luah semuanya kat sinii..

B.A.P
This picture was taken when they celebrated one of their members!
kbya :')

Labels: , ,