\\L Lover
D'owner!

Hello, I'm le Miss196 @ Nora Fifiey. Just be yourself :')




Entries About Linkies Stuff


Taggie Board!


Credits!

Template: Miss Squirrel
Big Helped: Nurul Atiqah


7 Lagu


Assalamu'alaikum :)

How r u ? Fine ? Good. Ahh ! Boring larr -_- Nothing to do. Pergi sekolah pun sama, boring jugak. Well, hidup aku memang boring. Di kala semua orang tengah happy dengan hidup mereka, aku di sini meratapi kesepian. Kesepian yang tiada penghujung. Okay, tadi aku tak ke sekolah. Sebab apa ? K, petang semalam aku terjatuh dlm bilik air. Bilik air kat rumah aku lantai dia memang licin. Oleh sebab nak cepat sangat, so aku berlari-lari waktu nak masuk tuuu. Well,, malang kan tidak berbau. Jadi, aku terjatuh dengan bangganya. Kay, tak sakit punnnnnn :P Alarr, sikit je tuuu. 

Apa itu 7 Lagu ? Itu ialah tajuk cerita yang tengok at TV tadi. Best jugakk aaa. Aku taknak cerita panjang. Silalah tekan button X yang berwarna merah di hujung sanaaa. I know you're bored. Bye !

p/s : kan aku dah cakap kalau bukak blog aku, ampa semua akan boring. Tak percaya try bukak ! Pastu follow sekali. -.-

Labels: